شبنم مقدمی بازیگر سینما در واکنش به صحبتهای علیرضا زاکانی مبنی بر اینکه به خودش برای وضعیت هوای تهران نمره قبولی داده است؛با انتشار مطلبی در استوری خود به صحبتهای شهردار تهران واکنش نشان داد.
شبنم مقدمی بازیگر سینمای ایران با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نسبت به آلودگی هوا واکنش نشان داد و گفت: امیدوارم متهم به سیاه نمایی نشوم چون این سیاهی اظهر من الشمسه !
شبنم مقدمی موفق به کسب یک جایزه جهانی در رشته بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره «عشق» شد. این جشنواره با موضوع صلح و کمک به کودکان هرساله در کشور امریکا برگزار میشود.