واکنش شبنم مقدمی به آلودگی هوا

شبنم مقدمی بازیگر سینمای ایران با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نسبت به آلودگی هوا واکنش نشان داد و گفت: امیدوارم متهم به سیاه نمایی نشوم چون این سیاهی اظهر من الشمسه !

به گزارش راه نو آنلاین، شبنم مقدمی بازیگر سینما با انتشار عکسی از برج میلاد در دود نسبت به آلودگی هوا واکنش نشان داد.

واکنش شبنم مقدمی به آلودگی هوا

متن واکنش شبنم مقدمی به آلودگی هوا:

واکنش شبنم مقدمی به آلودگی هوا