واکنش آذری جهرمی به آتش بس؛ ‏زنده و پاینده باد ایران عزیز ما

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به آتش بس میان ایران و اسرائیل واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری راه نو آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏زنده و پاینده باد ایران عزیز ما

واکنش آذری جهرمی به آتش بس؛ ‏زنده و پاینده باد ایران عزیز ما