واکنش آذری جهرمی به آتش بس؛ زنده و پاینده باد ایران عزیز ما
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به آتش بس میان ایران و اسرائیل واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری راه نو آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
زنده و پاینده باد ایران عزیز ما


ارسال دیدگاه