فوری/ نماینده بندرعباس: مسئولان دنبال مهار آتش و انتقال مصدومان هستند
نماینده بندرعباس در مجلس درباره حادثه انفجار بندر شهید رجایی از تلاش برای برای مهار آتش سوزی و انتقال مصدومان خبر داد.
به گزارش راه نوآنلاین، فاطمه جراره نماینده بندرعباس گفت: اکنون مسئولان در حال بررسی اولیه حادثه هستند و در تلاش هستند که ضمن انتقال مصدومان، آتش را مهار کنند.
او وعده داده که پس از حضور در محل حادثه انفجار بندر شهید رجایی اخبار تکمیلی را اعلام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه