فوری/ نماینده بندرعباس: مسئولان دنبال مهار آتش و انتقال مصدومان هستند

نماینده بندرعباس در مجلس درباره حادثه انفجار بندر شهید رجایی از تلاش برای برای مهار آتش سوزی و انتقال مصدومان خبر داد.

به گزارش راه نوآنلاین، فاطمه جراره نماینده بندرعباس گفت: اکنون مسئولان در حال بررسی اولیه حادثه هستند و در تلاش هستند که ضمن انتقال مصدومان، آتش را مهار کنند. 

او وعده داده که پس از حضور در محل حادثه انفجار بندر شهید رجایی اخبار تکمیلی را اعلام خواهد کرد.