نماینده مجلس: اصل مذاکره را ایدئولوژیک نکنیم؛ تصمیم نظام، یا به عنوان تاکتیک و یا به عنوان استراتژی مطرح است
احمد فاطمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نباید اصل مذاکره را ایدئولوژیک کنیم، زیرا تصمیم نظام یا به عنوان تاکتیک و یا به عنوان استراتژی مطرح است.
به گزارش پایگاه خبری راه نو آنلاین، احمد فاطمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر محمد سراج، نماینده تهران، گفت: مذاکرات یک امر تاکتیکی است که تصمیمگیری درباره آن بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت و با تصمیم نظام جمهوری اسلامی انجام میشود.
وی افزود: نباید اصل مذاکره را ایدئولوژیک کنیم، زیرا تصمیم نظام یا به عنوان تاکتیک و یا به عنوان استراتژی مطرح است. از این منظر باید با این مساله واقعبینانه برخورد کرد و نه اینکه آن را به طور کلی طرد کنیم.

ارسال دیدگاه