صدور حکم قصاص برای زنی که شوهر و دختر16ساله اش را با قرص برنج کشت
زنی که 6سال قبل، همسر و دخترش را به قتل رسانده بود، با تأیید حکم 2بار قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
به گزارش راه نو آنلاین، این زن متهم است تیرماه سال 97 همسر و دختر 13سالهاش را با استفاده از قرص برنج به قتل رسانده است.
او درباره انگیزهاش از جنایت گفت: شوهرم میخواست مهاجرت کنیم. او همه کارهای قانونی مهاجرت را انجام داد و حتی بلیت هم تهیه کرد. من مخالف مهاجرت بودم و برای اینکه مانع شوم، تصمیم گرفتم نقشهای بکشم که مانع رفتن او و دخترم به خارج از کشور شوم.
وی ادامه داد: قرص برنج تهیه کردم تا آنها مسموم شوند و نتوانند به خارج از کشور بروند. اما قصد قتل نداشتم و فقط میخواستم آنها مدتی خانهنشین شوند.
با تایید حکم 2 بار قصاص این زن، شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده است.

ارسال دیدگاه