دارندگان کارت بانکی بخوانند/ سقف برداشت از خودپردازها تغییر کرد
بانک مرکزی سقف برداشت از پایانههای خودپرداز را از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده، از ۲۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزا رتومان افزایش داد.
به گزارش راه نوآنلاین، بانک مرکزی به منظور پوشش نیازمندی مردم در سراسر کشور جهت دریافت وجه نقد در ایام پایانی سال، سقف برداشت از پایانههای خود پردازرا از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده، از ۲ میلیون ریال به ۳ میلیون ریال افزایش داد.
بانک مرکزی همچنین از شبکه بانکی خواست ضمن تمهید اقدامات مربوطه در سوییچ کارت صادرکنندگی و پایانههای خود پردازآن بانک، ترتیبات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان شبکه بانکی، در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه