خواهران منصوریان هر از گاهی یک حاشیه جدید ایجاد میکنند.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: اتفاقات تلخ، زننده و شوکهکننده روز گذشته باعث هتک حرمت به خانواده فرهیخته و محترم ووشو کشور شدهاست.
حاشیههای خواهران منصوریان در دنیای ورزش ظاهرا تمام شدنی نیست.
حمله زشت و هتاکانه صبح امروز خواهران منصوریان به فدراسیون ووشو خبرساز شد.
رئیس فدراسیون ووشو گفت: تمرکز اصلی ما در این دوره، توسعه ووشو در دو بعد "قهرمانی" و "همگانی" است. ما میخواهیم علاوه بر کسب مقام در مسابقات، بستر رشد این رشته را در سراسر کشور فراهم کنیم تا نسلهای بعدی با آمادگی کامل وارد عرصههای ملی شوند.»
رئیس فدراسیون ووشو گفت: در پی رایزنی فدراسیون با انجمن ووشو چین و تلاشهای دیپلماتیک وزیر ورزش و جوانان در نشست وزرای ورزش کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، در رقابتهای ووشو SCO حضور خواهیم یافت.
کمیته انضباطی فدراسیون ووشو درباره پروندههای انضباطی خواهران منصوریان رای خود را اعلام کرد.
قهرمان ووشو جهان گفت: از اتفاقات پیشآمده طی ماههای اخیر جداً پشیمانم و هرگز نمیخواستم علیه فدراسیون و مسئولان محترم آن حرفی بزنم.
در پی حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونی و آمریکا، بخشهایی از فدراسیون های ووشو، تیراندازی، چوگان و تیر و کمان تخریب شد.
رأی کمیته انضباطی فدراسیون ووشو در پروندههای خاطیان که عصر سهشنبه هفته گذشته برگزار شد، مشخص شد.