ابراهیم فیاض، جامعه شناس می گوید: با دولت پزشکیان، هویت قشر متوسط و چپ در ایران دوباره زنده میشود و عرفانگرا و بنیادگرا هم نیستند که نخواهند با جهان ارتباط داشته باشند.
ابطحی نوشت: از وقتی خبر انفجار معدن در طبس را شنیدم یک سر، صدای دکتر شریعتی در گوشم پیچیده که در آری این چنین بود برادر.