فریدون عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی گفت: ما نیازیی به کنسرسیوم نداریم چون چرخه سوخت را از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری، تبدیل کیک زرد، UF۶ و تبدیل به سوخت همه را در داخل کشور داریم. اگر کشورهایی که عضو آژانس هستند نیاز داشته باشند که جمهوری اسلامی با آنها همکاری کند.
وزیر اطلاعات جزئیاتی را درباره ضربه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی مطرح کرد.
جلیل محبی از چهرههای نزدیک به محمدباقر قالیباف درخصوص ساخت بمب اتمی توییتی منتشر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد که ایران آمادگی لازم برای اعتمادسازی در فعالیتهای هستهای را دارد، اما شرط آن انتفاع اقتصادی و رفع تحری
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که صنعت هسته ای و غنی سازی اورانیوم محصول کاملا بومی و کار ارزشمند دانشمندان و متخصصین جوان ایرانی است، گفت: اصل اساسی این است که ما غنی سازی خودمان را باید محفوظ نگه داریم.
اسماعیل کوثری بیان کرد که ایران همواره در چارچوب قوانین بینالمللی عمل کرده و هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارد.
جمعی از دانشجویان امروز مقابل سایت هستهای فردو تجمع کردند و با تأکید بر نقش غنیسازی در عزت ملی، حمایت خود را از این فناوری اعلام کردند.
سید محمد خاتمی در پیام خود به ششمین کنگره حزب مجمع ایثارگران تأکید کرد که تعامل و مذاکره به معنای تسلیم نیست، بلکه راهی برای تأمین مصلحت عمومی است.
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی، با اشاره به مذاکرات ایران و آمریکا تأکید کرد که اظهارات مقامات آمریکایی بیشتر برای فشار و امتیازگیری است و نباید به آنها بیش از حد توجه کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان ترامپ درباره منابع انرژی ایران، این اظهارات را مزخرف خواند و اظهار داشت که برخی در داخل کشور نیز همین منطق را دنبال میکنند.