روز سهشنبه یکی از نمایندگان جناح ۳درصدی در مجلس در سخنان خود تعریضی را به فرمانده سپاه تهران بزرگ میکند.
سرانجام صدام حسین در عراق و قذافی در لیبی و خاندان اسد در سوریه و خاندان پهلوی در ایران و نظام شوروی، به دلیل سنگین بودن وزن سیاست در جامعه و زندگی مردم بود. مردم در دفاع به خیابان نیامدند. به تعبیر پابلو نرودا «از پشت پنجره به خیابان نگاه کردند!» در روز مبادا به خیابان نیامدند.
سؤال جدیتر اینکه چرا دولت چهاردهم در برابر چنین قانون مخربی که لیستی بلند از بهانههای جدید برای حذف بسیاری از نیروهای کارآمد ایجاد میکند، منفعل و بدون تصمیم است؟