ستاره پسیانی فعالیت هنری خود را از سن ۵ سالگی با حضور در تئاتر آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰، در فیلم «بهترین بابای دنیا» به کارگردانی داریوش کاردان نقشآفرینی کرد. اولین نقش جدی تلویزیونی او در سال ۱۳۷۸ با سریال «همه بچههای من» به کارگردانی مرضیه برومند بود.
جمع بزرگی از چهرههای هنری در نخستین سالروز درگذشت آتیلا پسیانی به دعوت خانواده این هنرمند گرد هم آمدند و نظارهگر اجرای نمایش «جزیره لؤلؤ» به کارگردانی ستاره پسیانی بودند.
نمایش «ریش آبی» با بیش از ۱۲ هزار تماشاگر در ۴۵ اجرا، روز جمعه به پایان رسید. تمامی بلیتهای این اثر و صندلیهای خارج از ظرفیت در ۴۵ اجرا به فروش رسیده است.
ستاره پسیانی و ترانه علیدوستی ۱۲ سال پیش در تئاتر «آناکارنینا» به کارگردانی هما روستا با یکدیگر همبازی شدند.