وزارت اطلاعات تاکید کرد: با معدود مزدوران داخلی که بدنبال ناامن سازی میهن اسلامی هستند به مثابه «سرباز اسرائیلی» برخورد قاطع می شود.
امریکا و اسرائیل می خواهتد ایران را از روی نقشه حذف کنند.
عباس آخوندی در یادداشتی درباره جنگ ایران با اسرائیل و آمریکا نوشت: دیر و یا زود این نزاع خاتمه خواهد یافت، امریکا منطقه را ترک خواهد کرد ولی ما به جبر جغرافیا باید در کنار یکدیگر با مسالمت زندگی کنیم. همین هفتهی پیش سفیر امریکا در اسرائیل از الحاق تمام کشورهای واقع میان نیل تا فرات به اسرائیل استقبال کرد که منجر به موضعگیری مشترک کشورهای جنوب خلیج فارس شد.
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد: به ساکنان سرزمینهای اشغالی توصیه می کنیم از اطراف پایگاههای نظامی، مراکز امنیتی و دولتی فاصله بگیرند و فورا سرزمینهای اشغالی را ترک کنند.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد موج دوم حملات هوایی علیه تهران آغاز شده است.
علی جعفریآذر گفت:بسیاری از افرادی که در دام این گروهها و باندهای تبهکار افتادند از طریق فیلترشکنها صورت گرفت و جذب این شبکهها شدند.
در مراسم ۲۲ بهمن تجمع کنندگان از پرچم های آمریکا و اسرائیل را زیر پای خود له کردند.
نورنیوز از اعلام تصمیم های ویژه ساختاری و مدیریتی در پاسخ به تهدیدات جدید خبر داد.
مشاور پیشین فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: اولین هدفی که ایران، در صورت حمله آمریکا، آن را مورد اصابت قرار خواهد داد، اسرائیل خواهد بود.