سرلشکر حاتمی گفت: روشن است که ما هم مثل همه کشورهای جهان حتماً مشکلاتی داریم و باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنیم، ولی دشمن تمرکز ویژهای برای آسیب رساندن به مردم کرده است که نباید از آن غفلت کنیم.
دبیرخانه شورای دفاع جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیهای نوشت: امنیت، استقلال و تمامیت ارضی ایران، خط قرمزی غیرقابل عبور است و هرگونه تعرض یا تداوم رفتارهای خصمانه، با پاسخ متناسب، قاطع و تعیینکننده مواجه خواهد شد.
فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی بقیهالله الاعظم (عج) سپاه با بیان اینکه استقامت ملت ایران محاسبات دشمن را برهم زده است، گفت: دشمن قادر به توقف دانش هستهای ایران نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از برخی نارضایتیها تلاش میکنند عوامل خود را به جلو بفرستند، اما ظرفیتهای کشور ما چند برابر مشکلات است و با اتکای به مردم میتوان این مسائل را حل کرد.
مجتبی زارعی، نماینده تهران در مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رئیس جمهور فاسد و گزافه گوی آمریکا باید از هم اکنون کارگاه های تابوت سازی را برای شفیت دوم کاری تمدید کند.
عضو شورای دفاع در توئیتی نوشت: توان موشکی و دفاعی ایران نه قابل مهار است و نه نیازمند اجازه.
سپاه پاسداران با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جنگ تحمیلی ۱۲ روزه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی اعلام کرد: این جنگ نمونهای برجسته از تهدیدات ترکیبی بود که فراتر از یک درگیری نظامی محدود، ابعاد امنیتی، روانی و اقتصادی گسترده داشت. تجربه این جنگ نشان داد آموزههای ۹ دی همچنان نقشی مهم در افزایش تابآوری ملی و تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایفا میکنند.
زیدآبادی نوشت: از سخنان رسمی مقامهای آمریکایی چنین برداشت میشود که آنها در این مرحله تمایلی به آغاز دوبارۀ جنگ با ایران ندارند و در انتظار آن نشستهاند که فشارهای فزایندۀ اقتصادی، جمهوری اسلامی را به سمت پذیرش فرمولی بر اساس «غنیسازی صفر درصد» در برابر «رفع تحریمها» متقاعد کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مقامات رژیم صهیونیستی بهصراحت اعتراف کردهاند که مقابله با جمهوری اسلامی ایران از مسیر حمله نظامی ممکن نیست و تنها راه را تأثیرگذاری بر مردم ایران میدانند. این اظهارات نشان میدهد که دشمن به این نتیجه رسیده است که قدرت اصلی جمهوری اسلامی، ایمان مردم، انسجام اجتماعی و پیوند عمیق ملت با ولایت فقیه است.
منان رئیسی، نماینده قم، در کانال ایتا خود نوشت: آقا صادق گفتند درگیری با رژیم دوباره از سر گرفته خواهد شد و این بار، جنگ سختتر و شدیدتری واقع میشود و علاوه بر جنگ هوایی، اعوان و اذناب آنها زمینی هم وارد کشور میشوند و قدری هم جلو میآیند