• تاریخ : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
  • ساعت :

    تروئیکای اروپایی

    اظهارات واعظی درباره خروج NPT/ اگر ۶ قطعنامه سازمان ملل بازگردند، راه دیگری جز اقدام متقابل باقی نمی‌ ماند
    1404/06/12

    اظهارات واعظی درباره خروج NPT/ اگر ۶ قطعنامه سازمان ملل بازگردند، راه دیگری جز اقدام متقابل باقی نمی‌ ماند

    واعظی گفت: با توجه به وضعیت موجود و از همه مهمتر نقش خنثی آژانس در جریان حمله رژیم گردن کش صهیونیستی و دولت آمریکا به مراکز صلح آمیز هسته‌ای ایران که با هیچ واکنشی از سوی آن ها روبه‌رو نشد و با سکوت جانب دارانه مشروعیت این نهاد به جد زیر سوال رفت، باید عضویت ما در چنین نهاد غیر موثری بررسی جدی شود.

    واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به ادعای فرانسوی ها/ غنی‌سازی حق مسلم ایران است/ زیر بار زور نمی‌رویم/ مشکل غرب فقط با جمهوری اسلامی نیست
    1404/06/01

    واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به ادعای فرانسوی ها/ غنی‌سازی حق مسلم ایران است/ زیر بار زور نمی‌رویم/ مشکل غرب فقط با جمهوری اسلامی نیست

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: داشتن فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای از جمله غنی‌سازی، حق مسلم ایران است و ما هرگز زیر بار زور نخواهیم رفت.

    تاکید نماینده مجلس بر اقدامات احتمالی ایران در واکنش به فعال سازی مکانیسم ماشه؛ تحت فشار مذاکره نمی کنیم/ خروج از ان‌پی‌تی یکی از پاسخ های احتمالی است
    1404/05/27

    تاکید نماینده مجلس بر اقدامات احتمالی ایران در واکنش به فعال سازی مکانیسم ماشه؛ تحت فشار مذاکره نمی کنیم/ خروج از ان‌پی‌تی یکی از پاسخ های احتمالی است

    عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد: اقدامات تروئیکای اروپا درباره فعال کردن مکانیسم ماشه صرفا بازی سیاسی غرب در مقابل ایران است.

    عراقچی خطاب به اروپایی ها؛ایران چگونه به میز مذاکره ای برگردد که اسرائیل و امریکا نابودش کرده اند؟
    1404/04/01

    عراقچی خطاب به اروپایی ها؛ایران چگونه به میز مذاکره ای برگردد که اسرائیل و امریکا نابودش کرده اند؟

    وزیرخارجه کشورمان در تازه‌ترین پیام خود خطاب به اروپایی ها؛ ایران چگونه به میز مذاکره ای برگردد که اسرائیل و امریکا نابودش کرده اند؟

    روایت روحانی از مذاکره با سه کشور اروپایی در سال ۸۲/ ما به هر قیمتی شده، باید از جنگ فاصله بگیریم/ فرانسه و انگلیس در سعدآباد چه قولی دادند؟
    1404/02/23

    روایت روحانی از مذاکره با سه کشور اروپایی در سال ۸۲/ ما به هر قیمتی شده، باید از جنگ فاصله بگیریم/ فرانسه و انگلیس در سعدآباد چه قولی دادند؟

    روحانی در بیان خاطراتش از مذاکره با تروئیکای اروپایی می‌گوید: بعد از چند لحظه جک استراو میکروفنش را روشن کرد و گفت: «ما هم از حق وتو علیه آمریکا استفاده می‌کنیم. ما هر دو کشور علیه آمریکا از حق وتو استفاده می‌کنیم.» این خیلی مهم بود؛ ما به هر قیمتی شده، باید از جنگ فاصله بگیریم.

    برو بالا
    <