عارف به سازمان انرژی اتمی رفت/ عکس

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌ جمهور به سازمان انرژی اتمی رفت.

به گزارش راه نوآنلاین، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور با هدف بازدید از نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای صبح امروز در سازمان انرژی اتمی حضور یافت. 

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن دیدار و گفت‌وگو با رئیس سازمان انرژی اتمی و مدیران ارشد صنعت هسته‌ای کشور در جریان آخرین دستاوردهای هسته‌ای کشورمان در حوزه‌های مختلف قرار خواهد گرفت. 

عارف به سازمان انرژی اتمی رفت +عکس