خندههای پزشکیان و نمایندگان هنگام توضیح حمله اسرائیل به جلسه شورای عالی امنیت ملی توسط رئیس جمهوری/ جوک میگویند؟
مجتبی زارعی نوشت: دکتر داره نحوه ی بدترین و جنایت بار ترین نقشه ی ترور خودش و سران را توسط شقی ترین رژیم توضیح میده .ما به این خاطر پزشکیان را دوست داریم !بخاطر نترسیدن مقابل آدمکشان!
به گزارش پایگاه خبری راه نو آنلاین، مجتبی زارعی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
چرا اینجا همه دارن قهقهه می زنند ؟! دارن جوک میگن؛ اما حالا کی داره بقیه رو می خندونه؟! نبویان ، من ، کوثری یا مقتدایی ، عجم، سعیدی یا رضایی ؟!
خیر ! خود رئیس جمهور ! حالا چی گفته که اینطوری خودش و بقیه می خندن؟! دکتر داره نحوه ی بدترین و جنایت بار ترین نقشه ی ترور خودش و سران را توسط شقی ترین رژیم توضیح میده !
بله ! ما به این خاطر پزشکیان را دوست داریم !بخاطر نترسیدن مقابل آدمکشان!


ارسال دیدگاه