تمدید تعطیلی ادارات این دو شهرستان تا ساعت ۱۱

بر اساس شاخص میزان آلایندگی هوا، تعطیلی امروز ادارات شهرستان جیرفت و عنبرآباد دو ساعت دیگر تمدید شد و تعطیلی ادارات تا ساعت ۱۱ ادامه دارد.

به گزارش راه نو آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی فرمانداری جیرفت، باتوجه به شاخص میزان آلایندگی هوا، تعطیلی ادارات شهرستان جیرفت و عنبرآباد طی امروز ۲۶ آذرماه تا ساعت ۱۱ ادامه دارد.

شاخص کیفیت هوا در جیرفت برای ساعاتی به عدد ۵۰۰ و بسیار خطرناک رسیده بود و اکنون در مرحله خطرناک قرار دارد. امروز همچنین به علت سرما در سطح استان و طوفان و گرد و خاک در برخی نقاط، مدارس سراسر استان کرمان تعطیل است.