کنایه تند مهاجری به شمخانی: مشخص شد چرا در این سه سال پرونده هسته ای به نتیجه نرسید

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به صحبت های اخیر علی شمخانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی واکنش نشان داد.

به گزارش راه نوآنلاین، محمدمهاجری فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به صحبت های اخیر علی شمخانی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

‏مدتهاست به این می‌اندیشم که چرا در سه‌سال اخیر ‎پرونده هسته‌ای به هیچ نتیجه‌ای نرسیده.

امروز آقای ‎علی شمخانی با بیان یک جمله از آن رمزگشایی کرد و گفت: هنوز هم من مسئول پرونده هسته ای هستم!

کنایه تند مهاجری به شمخانی: مشخص شد چرا در این سه سال پرونده هسته ای به نتیجه نرسید