واکنش عجیب وزیر نفت به فعالشدن مکانیسم ماشه/ بررسی کردیم!
وزیر نفت اعلام کرد که تدابیر لازم برای مدیریت اثرات احتمالی فعال شدن مکانیسم ماشه اتخاذ شده است.
به گزارش پایگاه خبری راه نو آنلاین، محسن پاکنژاد امروز (چهارشنبه، دوم مهر) در حاشیه نشست هیئت دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پیشبینیهای دولت در زمینه مکانیسم ماشه بیان کرد: ما تدابیر لازم را در نظر گرفتهایم و اگر نیاز باشد در زمان مقتضی به آن عمل خواهیم کرد.
وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره تأثیر مکانیسم ماشه بر روی صادرات نفت کشور گفت: بررسیهای کامل انجام شده است و احتمال میرود تأثیر جدی در این زمینه نداشته باشد.
»»»بیشتر بخوانید؛
بالاترین نرخ بیکاری برای ثروتمندترین استان ایران! / وزارت نفت کجاست؟

ارسال دیدگاه