حسینعلی امیری استاندار فارس شد

معاون پارلمانی دولت دوازدهم به عنوان استاندار فارس در دولت چهاردهم انتخاب شد.

به گزارش راه نوآنلاین، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که بر طبق نظر هیات دولت وی برای استانداری فارس انتخاب شده است.