فعال اصلاح طلب نوشت: کشورهای مسلمان و عرب لازم است که از بحران جاری، برای بازگرداندن امارات به اردوگاه خود استفاده کنند و اجازه ندهند که یک کشور عرب، اینطور بیمحابا در خدمت نقشهٔ باند تبهکار نتانیاهو در آید.
به نوشته فارس، جمهوری اسلامی ایران پیش از این بارها اعلام کرده بود که هرگونه عبور و مرور از تنگه هرمز بدون اخذ مجوز رسمی از ایران امکانپذیر نیست و هرگونه نادیدهگرفتن این هشدار، با پاسخ قاطع نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه، به ربایش کاروانیان آزادیخواه صمود از سوی اسرائیل واکنش نشان داد.
اگرچه هنوز مشخص نیست آیا با اتمام دوره آتشبس، امکان استمرار آن تا حصول یک توافق با آمریکا وجود دارد یا خیر، اما به نظر میرسد دیدار مقامات عالیرتبه دو کشور ایران و آمریکا با پادرمیانی پاکستان میتواند به آغاز دور جدیدی از تحرکات دیپلماتیک میان ایران و آمریکا منجر شود.
در شبهای اخیر، افرادی که خود را تجسم اسلام میدانند، انقلاب را در وجود خود خلاصه میکنند و همگان را زیرمجموعه فکری خود میخواهند، صحنهگردان بعضی تجمعات شدهاند و فرمان جنگ صادر میکنند بدون آنکه توجه کنند این امور متولی دارند و تصمیمگیری درباره این موضوعات مهم نباید در اختیار تریبونداران باشد.
سردار طلائی نیک گفت: تنگۀ هرمز فقط در وضعیت آتشبس و به صورت مشروط باز است.
عضو هیئترئیسه مجلس توضیحاتی درباره قانون «تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم» که در مجلس تصویب شده است، ارائه داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اگر میخواهید شرایط بهتر شود، به ایرانیها احترام بگذارید، شکستتان را بپذیرید و آنچه در جنگ به دست نیاوردهاید را در میز مذاکره طلب نکنید.»
سردار سرتیپ پاسدار ابن الرضا در گفتگو های جداگانه با وزرای دفاع کشورهای پاکستان و تاجیکستان گفتگو کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی در پی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان تاکید کرد: دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان کننده ای در انتظارش است.