در حالی که پیش از این برخی مشترکان خطوط ثابت از افزایش آبونمان در قبض خطوط ثابت خود خبرداده بودند که شرکت مخابرات ایران این مسئله را روز ۹ تیر ماه به سازمان بورس اعلام کرده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان برای فعالسازی این امکان نیاز به ارسال هیج پیامک و یا مراجعه به سایت نداشته و مکالمات نامحدود رایگان برای همه مشترکان تلفن ثابت در کشور فعال است.