خبر خوب برای ساکنان شهر پرند

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، کلنگ ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهر جدید پرند به زمین زده شد.

به گزارش راه نو آنلاین، طی مراسمی با حضور فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی و آرش صیادی مدیرعامل پرند، عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهر جدید پرند آغاز شد.

این بیمارستان با مشارکت ۵۰ درصدی دولت ساخته می شود. قرار است بیمارستان مذکور طی ۳۶ ماه ساخته شود.